Setul include:
- Un instrument pentru măsurarea etanşeităţii.
- Pompa manuala pentru aspirarea gazului din sistemul de racire
- Recipient cu fluid de reacție
- Recipient de lichid rezidual gol
Aplicatie:
- Mercedes-Benz, GM (buick), Jeep
- Peugeot, Subaru, Chrysler, Acura, GM (Nova, Spectrum și Sprint) Mitsubishi, Nissan, Mazda, Toyota, Infiniti, Geo, Suzuki, Isuzu, Ford
- Honda, Toyota, Suzuki, Mitsubishi, Chrysler, Acura
Dispozitivul permite diagnosticarea ușoară și detectarea rapidă a deteriorării garniturii chiuloasei. O parte din gazele de evacuare în cazul unei garnituri deteriorate conţinând, printre altele CO2 ajunge la sistemul de răcire. Principiul de funcționare al dispozitivului se bazează pe măsurarea conținutului de CO2 din sistemul de racire. Fluidul de reacție din camera de testare va reacționa cu gazele din sistemul de răcire și își va schimba culoarea în cazul creșterii conținutului de CO2. Designul cu două camere a dispozitivului (cu un filtru între camere) permite separarea rezidurilor din prima cameră care ar putea afecta negativ rezultatul testului.
A-1025B